DOI: https://doi.org/10.18523/2617-3808.2018.4-9

Шляхами дистанційної освіти та електронного навчання

Volodymyr Boublik

Анотація


Стаття є розширеним викладом доповіді, яку автор прочитав на 4th International Conference on Engineering and Natural Sciences (ICENS 2018) у Києві 4 травня 2018 р. Запропоновано стислий історичний огляд питань дистанційної освіти та електронного навчання у їхньому взаємозв’язку. Узагальнено досвід автора у викладанні комп’ютерного програмування на основі сучасних засобів елект­ронного навчання, наданих системою MOODLE. Виявлено проблемні ситуації, що потребують додаткових рішень: календарний план та режими зарахування студентів, формування академічних груп, командна робота, відстеження діяльності студентів, студентські рецензування, тестування та оцінювання робіт, виявлення академічної недоброчесності, формування залікових відомостей.

Ключові слова


дистанційне та змішане навчання; електронне навчання; LMS; OpenUSS; ILIAS; MOODLE

Повний текст:

PDF

Посилання


Boublik, V. (2013). Towards e-learning for computer programming. NaUKMA Research Papers, Computer Science, 151, 112-115.

Boublik, V., Afonin A., Borozenny, S. (2008). Some peculiarities in implementing educational team development of software systems. NaUKMA Research Papers, Computer Science, 86, 73-77.

Boublik, V., Davydenko, A. (2016). Collaborative methods for e-learning in programming. NaUKMA Research Papers, Computer Science, 190, 41-46.

Boublik, V., Drozdovych, N. (2013). Development of collaborative learning environments. NaUKMA Research Papers, Computer Science, 138, 76-80.

Benjamin, L.T. Jr. (1988). A history of teaching machines. American Psychologist, 43 (9), 703-712.

Boublik V., Hesser W. (2005). E-learning: challenges and perspectives. NaUKMA Research Papers, Computer Science, 36, 58-65.

Leighton R., Feynman R. (1985). Surely you're joking, Mr. Feynman. New-York: W.W.Norton.

White H.E. (1989) Physics. Berkeley, University of California, In Memoriam, Calisphere, 202-205.






Copyright (c) 2018 Volodymyr Boublik

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.



2018-2019, National University of Kyiv-Mohyla Academy
2 Skovorody Str., Kyiv 04070, Ukraine

Creative Commons License
This journal is licensed under a
Creative Commons Attribution 4.0 International License