DOI: https://doi.org/10.18523/2617-3808.2018.54-57

Байєсівська мережа в ІоТ на прикладі побудови кмітливої кур’єрської служби

Ladyslava Klishchenko, Yuliia Kudriavtseva

Анотація


Розглянуто задачу побудови байєсівської мережі – орієнтованого ациклічного графа, з прорахуванням умовної та безумовної ймовірності змінних на прикладі оцінювання рейтингу водія за допомогою OBD­II давача


Ключові слова


байєсівська мережа; орієнтований ациклічний граф; умовна ймовірність; безумовна ймовірність; IoT; навчаємий глибинний аналіз даних; оцінювання водіїв

Повний текст:

PDF

Посилання


Atanov H. A., Pustynnykova Y. N. (2002). Obuchenye y yskusstvennyi yntellekt, yly Osnovy sovremennoi dydaktyky vysshei shkoly. Donetsk : Yzd-vo DOU.

Bydiuk P.Y., Terentev A.N. (2004). Postroenye y metody obuchenyia baiesovskykh setei, Tavriiskyi visnyk informatyky i matematyky, №2, 2004. 139-154.

Khlopotov M. V. (2014). Prymenenye baiesovskoi sety pry postroenyy modelei obuchaiushchykhsia dlia otsenky urovnia sformyrovannosty kompetentsyi, Retrieved from: https://naukovedenie.ru/PDF/20TVN514.pdf

Filippas A., Horton J. J., Golden J. M. (2018). Reputation Inflation. Retrieved from: http://john-joseph-horton.com/papers/longrun.pdf

Millán E., Loboda T., Pérez-de-la-Cruz J. L. (2010) Bayesian networks for student model engineering. Computers & Education, 55(4). 1663-1683.

Pearl, J. (1988) Probabilistic Reasoning in Expert Systems: Networks of Plausible Inference. San Francisco: Morgan Kaufmann.

Microsoft Corporation, MyDriving Reference Guide. (2016). Redmond, Washington. Retrieved from: https://download.microsoft.com/download/F/E/4/FE484B73-061C-4171-B95B-D16A500BDAC6/MyDriving%20Reference%20Guide.pdf

VanLehn, K. (1996). Student modeling from conventional test data: a Bayesian approach without priors. Proc. of 4th Int. Conf. ITS’96. 29-47.






Copyright (c) 2018 Ladyslava Klishchenko, Yuliia Kudriavtseva

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.



2018-2019, National University of Kyiv-Mohyla Academy
2 Skovorody Str., Kyiv 04070, Ukraine

Creative Commons License
This journal is licensed under a
Creative Commons Attribution 4.0 International License