Система управління клієнтською базою моделі SааS на прикладі компанії страхового брокера
DOI:
https://doi.org/10.18523/2617-3808.2020.3.31-35Ключові слова:
CRM-система, страхування, управління базою клієнтівАнотація
У роботі описано деталі аналізу вимог та реалізації системи управління базою клієнтів для брокерських компаній у сфері страхування. Така система має враховувати особливості роботи компаній і модель їх бізнесу для того, щоб повністю відповідати поставленим вимогам. Можливість роботи з великою кількістю записів із будь-якого пристрою, а також наявність форм та елементів для відображення суто специфічних для галузі показників є ключовим аспектом у проектуванні та реалізації системи.
За результатами роботи отримано CRM-систему, яка повністю відповідає необхідним базовим вимогам.
Матеріал надійшов 09.06.2020
Посилання
- A Look at the Pros and Cons of SaaS. Retrieved from https://charlesphillips.me/a-look-at-the-pros-and-cons-of-saas.
- Developer Survey Results. Retrieved from https://insights.stackoverflow.com/survey/2019#most-popular-technologies.
- Programne zabezpechennya yak posluga. Retrieved from https://uk.wikipedia.org/wiki/Програмне_забезпечення_як_послуга [in Ukrainian].
- Upravlinnya vidnosinamy z klientamy. Retrieved from https://uk.wikipedia.org/wiki/Управління_відносинами_з_клієнтами[in Ukrainian].
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Andrii Vasylenko, Andrii Hlybovets
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
а) Автори зберігають за собою авторські права на твір на умовах ліцензії CC BY 4.0 Creative Commons Attribution International License, котра дозволяє іншим особам вільно поширювати (копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі) та змінювати (міксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних) опублікований твір на умовах зазначення авторства.
б) Журнал дозволяє автору (авторам) зберігати авторські права без обмежень.
в) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо поширення твору (наприклад, розміщувати роботу в електронному репозитарії), за умови збереження посилання на його першу публікацію. (Див. Політика Самоархівування)
г) Політика журналу дозволяє розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у репозитаріях) тексту статті, як до подання його до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).