Метод кластеризації з використанням багатовимірного адресного сортування
DOI:
https://doi.org/10.18523/2617-3808.2020.3.83-87Ключові слова:
адресне сортування, списки, двозв’язні списки, дерева, індексація, класифікація, кластерування, кластеризація, кластерний аналіз, машинне навчанняАнотація
У роботі розглянуто багатовимірне адресне сортування, зокрема декілька методів його реалізації. Описано декілька структур даних для збереження та використання результатів багатовимірного адресного сортування. На прикладі реалізованого програмного проекту продемонстровано корисність і доцільність використання багатовимірного адресного сортування для розв’язання задач класифікації сукупностей згрупованих даних. Визначено переваги використання багатовимірного адресного сортування при розв’язанні задач кластеризації порівняно з методами, які нині набули широкого використання.
Матеріал надійшов 10.06.2020
Посилання
- IBM Marketing Cloud. (2017). 10 key marketing trends for 2017 and ideas for exceeding customer expectations. Retrieved from https://paulwriter.com/wp-content/uploads/2017/10/10-Key-Marketing-Trends-for-2017.pdf.
- Yushchenko, Yu. (2010). Vykorystannia bahatovymirnoho vporiadkuvannia dlia naochnoho ta zruchnoho dostupu do informatsii. In Materialy XV Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii “Informatsiini tekhnolohii v ekonomitsi, menedzhmenti i biznesi. Problemy nauky, praktyky ta osvity” (pp. 114–115). Kyiv: Vydavnytstvo Yevropeiskoho universytetu [in Ukrainian].
- Yushchenko, Yu. (2018). Bahatovymirne vporiadkuvannia ta yoho vykorystannia dlia vdoskonalennia interfeisu korystuvachiv informatsiinykh system. Naukovi zapysky NaUKMA. Kompiuterni nauky, 1, 10–13 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Taras Kreshchenko, Yury Yuschenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
а) Автори зберігають за собою авторські права на твір на умовах ліцензії CC BY 4.0 Creative Commons Attribution International License, котра дозволяє іншим особам вільно поширювати (копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі) та змінювати (міксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних) опублікований твір на умовах зазначення авторства.
б) Журнал дозволяє автору (авторам) зберігати авторські права без обмежень.
в) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо поширення твору (наприклад, розміщувати роботу в електронному репозитарії), за умови збереження посилання на його першу публікацію. (Див. Політика Самоархівування)
г) Політика журналу дозволяє розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у репозитаріях) тексту статті, як до подання його до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).