Методи роботи з 3D-моделями у вебзастосунках

Автор(и)

  • Oleksandr Faryna студент 3 курсу спеціальності «Інженерія програмного забезпечення» факультету інформатики Національного університету «Києво-Могилянська академія», Ukraine
  • Maksym Korniichuk асистент, кафедра мультимедійних технологій факультету інформатики Національного університету «Києво-Могилянська академія», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18523/2617-3808.2020.3.93-96

Ключові слова:

3D-моделі у браузері, накладання текстур, javascript-бібліотека, примірювання одягу в браузері

Анотація

У статті проаналізовано наявні підходи та способи відображення 3D-моделей у браузері, накладання текстури на модель, а також методи створення сучасної javascript-бібліотеки, яку можна інтегрувати в будь-який вебзастосунок. Програмна частина, описана в цій роботі, являє собою фонтенд-частини для онлайн-сервісу примірювання одягу на 3D-моделях у браузері, глобальним результатом якої буде тестова версія цього сервісу.

Матеріал надійшов 10.06.2020

Біографії авторів

Oleksandr Faryna, студент 3 курсу спеціальності «Інженерія програмного забезпечення» факультету інформатики Національного університету «Києво-Могилянська академія»

o.faryna@ukma.edu.ua

Maksym Korniichuk, асистент, кафедра мультимедійних технологій факультету інформатики Національного університету «Києво-Могилянська академія»

m.korniichuk@ukma.edu.ua

Посилання

  1. Angular.io. (n.d.). Angular – Explore angular resources. Retrieved from https://angular.io/resources?category=development.
  2. Flask user’s guide. (n.d.). Welcome to Flask – Flask Documentation (1.1.x). Retrieved from https://flask.palletsprojects.com/en/1.1.x.
  3. MDN web docs. (n.d.). Base64 encoding and decoding. Retrieved from https://developer.mozilla.org/ru/docs/Web/API/Window-Base64/Base64_encoding_and_decoding.
  4. MDN web docs. (n.d.). WebGL Web API interface. Retrieved from https://developer.mozilla.org/uk/docs/Web/API/WebGL_API.
  5. Metanit.com. (15.02.2020). Introduction to angular. What is Angular, the first project. Retrieved from https://metanit.com/web/angular2/1.1.php.
  6. MySQL docs. (n.d.). MySQL :: MySQL documentation. Retrieved from: https://dev.mysql.com/doc.
  7. Node.js docs. (n.d.). Node.js documentation. Retrieved from: https://nodejs.org/uk/docs.
  8. OpenCV docs. (n.d.). OpenCV: OpenCV modules. Retrieved from:https://docs.opencv.org/4.2.0.
  9. Three.js docs. (n.d.). Three.js manual: Creating a scene. Retrieved from https://threejs.org/docs/index.html#manual/en/introduction/Creating-a-scene.
  10. Threejsfundamentals. (n.d.). Three.js Fundamentals. Retrieved from https://threejsfundamentals.org/threejs/lessons/threejs-fundamentals.html.
  11. Webglfundaments. (n.d.). Introduction to WebGL. Retrieved from https://webglfundamentals.org/webgl/lessons/ru.

##submission.downloads##

Як цитувати

[1]
O. Faryna і M. Korniichuk, «Методи роботи з 3D-моделями у вебзастосунках», NRPCOMP, т. 3, с. 93–96, Груд 2020.