Впровадження системи управління контактами випускників факультету інформатики
DOI:
https://doi.org/10.18523/2617-3808.2020.3.149-153Ключові слова:
система управління контактами, CRM система, Odoo, портал випускниківАнотація
У цій статті розглянуто розв’язання проблеми збирання та управління контактами факультету інформатики НаУКМА. У роботі подано огляд архітектури обраного застосунку та описано кроки впровадження CRM системи Odoo. Крім того, продемонстровано інтегрування з цією системою на прикладі порталу випускників.
Матеріал надійшов 10.06.2020
Посилання
- Moss, G. (2015). Working with Odoo: learn how to use Odoo, a resourceful, open source business application platform designed to transform and modernize your business. Birmingham: Packt Publ.
- Odoo. (n.d.). Bushfire resources: External API. Retrieved from https://www.odoo.com/documentation/13.0/webservices/odoo.html.
- Odoo. (n.d.). Bushfire resources: Installing Odoo. Retrieved from https://www.odoo.com/documentation/13.0/setup/install. html#setup-install-source.
- Odoo. (n.d.). Bushfire resources: Odoo Architecture. Retrieved from https://doc.odoo.com/trunk/server/02_architecture.
- Odoo. (n.d.) Bushfire resources: Odoo CRM Features. Retrieved from https://www.cybrosys.com/blog/odoo-crm-features.
- Reis, D. (2016). Odoo 10 development essentials: Fast-track your development skills to build powerful Oddo 10 business applications. Birmingham, UK: Packt Publishing.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Denys Vasylenko, Viktoria Kozopas, Maksym Korniichuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
а) Автори зберігають за собою авторські права на твір на умовах ліцензії CC BY 4.0 Creative Commons Attribution International License, котра дозволяє іншим особам вільно поширювати (копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі) та змінювати (міксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних) опублікований твір на умовах зазначення авторства.
б) Журнал дозволяє автору (авторам) зберігати авторські права без обмежень.
в) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо поширення твору (наприклад, розміщувати роботу в електронному репозитарії), за умови збереження посилання на його першу публікацію. (Див. Політика Самоархівування)
г) Політика журналу дозволяє розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у репозитаріях) тексту статті, як до подання його до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).