Компенсація затримок та втрати пакетів у динамічних онлайн-іграх

Автор(и)

  • Andrew Alexeev Алєксєєв Андрій Володимирович – студент магістерської програми «Комп’ютерні науки» факультету інформатики Національного університету «Києво-Могилянська академія», Ukraine
  • Rinata Sinitsyna Сініцина Ріната Борисівна – кандидат фізико-математичних наук, старший викладач факультету інформатики Національного університету «Києво-Могилянська академія», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18523/2617-3808.2021.4.44-47

Ключові слова:

алгоритми, онлайн-ігри, клієнт-сервер, TCP/IP

Анотація

У цій статті розглянуто основні причини застосування алгоритмів компенсації затримок в онлайн-іграх та основні аспекти їх реалізації. У роботі подано інформацію щодо впровадження таких алгоритмів і кроків, які необхідно зробити на різних рівнях TCP/IP. Також для наведених алгоритмів показано вузькі місця, певні недоліки та переваги.

Біографії авторів

Andrew Alexeev, Алєксєєв Андрій Володимирович – студент магістерської програми «Комп’ютерні науки» факультету інформатики Національного університету «Києво-Могилянська академія»

a.alexeev@ukma.edu.ua

Rinata Sinitsyna, Сініцина Ріната Борисівна – кандидат фізико-математичних наук, старший викладач факультету інформатики Національного університету «Києво-Могилянська академія»

r.sinitsyna@ukma.edu.ua

Посилання

  1. Gambetta, Gabriel. Quickplay Multiplayer (Part III: The Enemy Appears). Retrieved from https://habr.com/ru/post/302834/.
  2. Glejzer, Dzhoshua, & Madhav, Sandzhaj. (2017). Mnogopol’zovatel’skie igry. Razrabotka setevyh prilozhenij. Sankt-Peterburg: Piter [in Russian].
  3. Skachkov, A. O. Metody zmenshennia merezhevykh zatrymok v dynamichnykh onlain-ihrakh. Retrieved from https://moluch.ru/ archive/216/52143/ [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-10

Як цитувати

[1]
A. Alexeev і R. Sinitsyna, «Компенсація затримок та втрати пакетів у динамічних онлайн-іграх», NRPCOMP, т. 4, с. 44–47, Груд 2021.