Використання доповненої реальності для створення додатка на базі iOS за допомогою Watson Studio

Автор(и)

  • Semen Gorokhovskyi Гороховський Семен Самуїлович – кандидат фізико-математичних наук, доцент, завідувач кафедри інформатики факультету інформатики Національного університету «Києво-Могилянська академія», Україна
  • Yelyzaveta Pyrohova Пирогова Єлизавета Максимівна – студентка магістерської програми «Комп’ютерні науки» факультету інформатики Національного університету «Києво-Могилянська академія», Україна

DOI:

https://doi.org/10.18523/2617-3808.2021.4.98-100

Ключові слова:

доповнена реальність, iOS, машинне навчання, мобільні пристрої, Watson Studio

Анотація

Завдяки стрімкому розвитку додатків для мобільних платформ, розробники з усього світу вже розуміють необхідність вражати новими технологіями та створенням таких додатків, за допомогою яких споживач порине у світ віртуальної або доповненої реальності. Однак не можна сказати, що їх використання вже досягло свого піку, оскільки ці технології перебувають на стадії активного вивчення та розвитку. Щороку попит на розробників мобільних додатків зростає, і тому виникає все більше запитань щодо того, як і з якого боку краще підходити до занурення у доповнену реальність та машинне навчання. Аналіз ринку показує, що заявок для майбутніх вступників до закладів вищої освіти не існує. Це означає, що кожен може принести камеру до університетського корпусу та дізнатись важливу інформацію. Додаток UniApp, заснований на технологіях Swift та Watson Studio, було розроблено для спрощення отримання інформації майбутніми абітурієнтами про заклади вищої освіти.

Біографії авторів

Semen Gorokhovskyi, Гороховський Семен Самуїлович – кандидат фізико-математичних наук, доцент, завідувач кафедри інформатики факультету інформатики Національного університету «Києво-Могилянська академія»

gor@ukma.edu.ua

Yelyzaveta Pyrohova, Пирогова Єлизавета Максимівна – студентка магістерської програми «Комп’ютерні науки» факультету інформатики Національного університету «Києво-Могилянська академія»

yelyzaveta.pyrohova@ukma.edu.ua

Посилання

  1. Azuma, R., Baillot, Y., Behringer, R., Feiner, S., Julier, S. & Blair, M. (2001). Recent Advances in Augmented Reality. IEEE Computer Graphics and Applications, 21 (6), 47. https://cloud.ibm.com/catalog/services/watson-studio#about https://www.apple.com/ru/swift/
  2. Irshad, S. & Rambli, D. R. A. (2014). User Experience Evaluation of Mobile AR services. In Proceedings of the 12th International Conference on Advances in Mobile Computing and Multimedia, Kaohsiung: ACM.
  3. Javornik, A. (2016). Augmented reality: Research agenda for studying the impact of its media characteristics on consumer behavior. Journal of Retailing and Consumer Services, 30, 252–261.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-10

Як цитувати

[1]
S. Gorokhovskyi і Y. Pyrohova, «Використання доповненої реальності для створення додатка на базі iOS за допомогою Watson Studio», NRPCOMP, т. 4, с. 98–100, Груд 2021.