Стандарти подання навчальних матеріалів у програмних системах підтримки електронної освіти

Автор(и)

  • Андрій Андрійович Нагнибіда Національний університет «Києво-Могилянська академія», Ukraine https://orcid.org/0000-0002-0082-7361

DOI:

https://doi.org/10.18523/2617-3808.2023.6.69-75

Ключові слова:

цифрова освіта, стандарти електронного навчання, SCORM, xAPI, IMS Global Learning Consortium, IEEE Learning Technology Standards Committee (LTSC), технічні специфікації електронного навчання, програмні системи електронного навчання, структуризація навчального контенту

Анотація

У контексті стрімкого росту цифрової освіти стандарти електронного навчання відіграють ключову роль у структуризації, відстеженні та управлінні навчальним контентом. Ця стаття розглядає основні стандарти для представлення навчальних матеріалів у програмних системах електронного навчання, з акцентом на стандартах SCORM, xAPI, IMS Global Learning Consortium та IEEE Learning Technology Standards Committee (LTSC). Докладно розглянуто основні аспекти, як-от технічні специфікації, методи впровадження і підходи до структуризації метаданих, щоб висвітлити значущість і вплив цих стандартів на сферу електронного навчання.

Біографія автора

Андрій Андрійович Нагнибіда, Національний університет «Києво-Могилянська академія»

Студент PhD програми «Комп’ютерні науки» факультету інформатики Національного університету «Києво-Могилянська академія», a.nahnybida@ukma.edu.ua

Посилання

  1. Downes, S. (2005). E-learning 2.0. eLearn Magazine, 10.
  2. Duval, E., Hodgins, W., Sutton, S., & Weibel, S. L. (2002). Metadata principles and practicalities. D-Lib Magazine, 8 (4), 16.
  3. Greenberg, J. (2004). Metadata extraction and harvesting: a comparison of two automatic metadata generation applications. Journal of Internet Cataloging, 6 (4), 59–82.
  4. IEEE Learning Technology Standards Committee. (2002). Draft Standard for Learning Object Metadata. IEEE.
  5. Koper, R. (2003). Modeling units of study from a pedagogical perspective: the pedagogical metamodel behind EML. Open University of the Netherlands.
  6. Polsani, P. R. (2003). Use and abuse of reusable learning objects. Journal of Digital information, 3 (4).
  7. Wiley, D. A. (2000). Connecting learning objects to instructional design theory: A definition, a metaphor, and a taxonomy. In The Instructional Use of Learning Objects: Online Version.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-24

Як цитувати

[1]
А. А. Нагнибіда, «Стандарти подання навчальних матеріалів у програмних системах підтримки електронної освіти», NRPCOMP, т. 6, с. 69–75, Бер 2024.