Алгоритмічний підхід до аналізу метрик у галузі розроблення відеоігор з відкритим світом
DOI:
https://doi.org/10.18523/2617-3808.2024.7.18-24Ключові слова:
алгоритм, відеогра, відкритий світ, метрика, теплова мапа, маршрут, діаграма, мапа світу, квест, стороння активністьАнотація
Статтю присвячено розгляду наявних метрик у галузі розроблення відеоігор із відкритим світом та побудові алгоритмічного підходу до аналізу цього типу метрик. Для відеоігор із відкритим світом запропоновано низку числових і графічних метрик, що дають змогу аналізувати продукт ще на етапі його розроблення, однак мають низку недоліків. Також представлено програмну реалізацію алгоритмічного підходу, що дає можливість обчислювати й аналізувати метрики для ігор із відкритим світом. Роботу системи було перевірено шляхом аналізу реальної відеогри.
Посилання
- Ameli, S. R., & Haghshenas, M. M. (2023). A descriptive-analytical study of the open-world game design “grand theft auto V and online version” with an emphasis on role-playing capabilities. Journal of Cyberspace Studies, 7 (1), 1–22. https://doi.org/10.22059/jcss.2023.353081.1083.
- Chadzynska, D., & Gotlib, D. (2015). Maps in video games — range of applications. Polish Cartographical Review, 47 (3), 137–145. https://doi.org/10.1515/pcr-2015-0011.
- Farra, T. J. (2023). Between freedom and success — A study of gamer experience of level design in open-world games. [Unpublished Bachelor Thesis in Game Design]. Uppsala.
- Howard, J. (2008). Quests: Design, theory, and history in games and narratives. CRC Press LLC.
- Jaber, M., & Cojanu, A. (2021). The 40 seconds rule and points of interest in the witcher 3: Wild hunt [Thesis, Uppsala universitet, Institutionen för speldesign]. http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-446386.
- Junaidi, J., Julianto, A., Anwar, N., Safrizal, S., Spits Warnars, H. L. H., & Hashimoto, K. (2018). Perfecting A video game with game metrics. TELKOMNIKA (Telecommunication Computing Electronics and Control), 16 (3), 1324. https://doi.org/10.12928/telkomnika. v16i0.7209.
- Kirkland, E. (2005). Restless dreams in Silent Hill: Approaches to video game analysis. Journal of Media Practice, 6 (3), 167–178. https://doi.org/10.1386/jmpr.6.3.167/1.
- McDonald, E. (n. d.). Newzoo’s key numbers | games, esports, mobile. Newzoo. https://web.archive.org/web/20190509014637/https://newzoo.com/key-numbers/.
- Silent hill. (1999). Playstation Magazine, 3 (18), 88–92.
- Silent hill strategy guide. (1999). Cyber Press Publishing.
- Woodbury, D. (2010, 22 December). Backtracking and Non-Essential Areas. Game Developer | Game Industry News, Deep Dives, and Developer Blogs. https://www.gamedeveloper.com/design/backtracking-and-non-essential-areas.
- World of Longplays. (2013, 31 October). PSX longplay [181] silent hill (EU). YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=Wy34ChMlvow.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 M. Kasianenko, A. Nahirna

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
а) Автори зберігають за собою авторські права на твір на умовах ліцензії CC BY 4.0 Creative Commons Attribution International License, котра дозволяє іншим особам вільно поширювати (копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі) та змінювати (міксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних) опублікований твір на умовах зазначення авторства.
б) Журнал дозволяє автору (авторам) зберігати авторські права без обмежень.
в) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо поширення твору (наприклад, розміщувати роботу в електронному репозитарії), за умови збереження посилання на його першу публікацію. (Див. Політика Самоархівування)
г) Політика журналу дозволяє розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у репозитаріях) тексту статті, як до подання його до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).